Corona update : u kunt op ons rekenen

Corona update : u kunt op ons rekenen

De bescherming van onze klanten en medewerkers tegen de verspreiding van het coronavirus is voor Group Asekura een absolute topprioriteit. Onze kantoren zijn sinds deze week gesloten. Onze medewerkers werken bijna uitsluitend via telewerk. Ook na de verstrengde maatregelen van de regering blijven wij klaarstaan voor u!

E-mail
Onze medewerkers proberen steeds persoonlijk en tijdig uw vragen per e-mail te beantwoorden.
-vragen in verband met een schadegeval, mail naar claims@asekura.be
-voor alle andere vragen, mail naar info@asekura.be

Hebt u reeds contact gehad met een medewerker ivm een specifiek onderwerp, kan u uiteraard rechtstreeks contact opnemen via zijn/haar persoonlijk e-mailadres.

Bel ons met al uw vragen
Tijdens onze ruime openingsuren helpen we u graag verder. Via telefoon kunnen wij al heel wat regelen.
-Neem gerust contact op via 053/78.74.75
-van maandag tot vrijdag tussen 8u30 en 17u30 uur.
Buiten deze uren kan u voor dringende issues ook steeds op dit nummer terecht.

Op afspraak : video chat
Voor een persoonlijk adviesgesprek voorzien wij de mogelijkheid om een online videomeeting op te zetten. Hiervoor hebt u nodig, een laptop met camera of een smartphone. Een afspraak maakt u via e-mail op info@asekura.be of per telefoon.

Onze digitale kanalen zijn 24/7 beschikbaar
We raden u ook aan om uw persoonlijke klantenzone MyBroker te activeren. Via deze online portaal kan u ook een nieuwe schade aangeven. Daarnaast kan u 7 dagen op 7 uw verzekeringscontracten online raadplegen en uw schadedossier(s) opvolgen. MyBroker is er ook op uw tablet of smartphone.

Draag zorg voor elkaar. Vermijd onnodige verplaatsingen en contacten. Hebt u ons nodig, contacteer ons.